Sponsoring

Bedrijven sponsoring
De stichting thaise weeskinderen ontvangt geen subsidie. Een belangrijke bron van inkomsten voor de stichting zijn donaties en sponsorgelden. Een sponsorschap bestaat uit een jaarlijkse (of vaker) donatie aan de stichting thaise weeskinderen. Dit voor een periode van minimaal vijf jaar. Ook krijgen sponsors een vermelding op onze sponsor pagina.
Op onze sponsor pagina staan de logo's van de bedrijven, die onze stichting ondersteunen door middel van sponsoring, elk logo is (waar mogelijk) voorzien van een link naar de eventuele website van onze sponsoren.
Hier kunt u dus ook de websites van onze sponsors bekijken.

Sponsor worden
Wilt U met uw bedrijf de stichting thaise weeskinderen sponsoren?
Wij zijn altijd op zoek naar sponsors. Informatie kunt u aanvragen door een e-mail te sturen naar het bestuur. Wij nemen vrijblijvend contact met u op.

Sponsor akties
Sponsor akties zijn natuurlijk ook van harte welkom, we geven dat dan ook extra aandacht op onze site.
Meld u aan door een e-mail te sturen naar het bestuur. Wij nemen zeker contact met u op.

Suggesties of ideŽen
Heeft u suggesties of ideŽen voor onze website, dan kunt u dit aan ons doorgeven door een e-mail te sturen naar het bestuur. Wij nemen dan contact met u op.